قیمت گوشی های سامسونگ Galaxy و گوشی های سونی Xperia function GetBC(lngPostid) { intTimeZone=33042; strBlogId="e-ch"; intCount=-1; strResult=""; try { for (i=0;i1) strResult=intCount + "

نظر

" ; strUrl="/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('/links','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

 

 

لیست قیمت گوشی Galaxy va Xperia

برای دیدن لیست قیمت کلیک کنید

 


برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده: issa_hachmei | سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:قیمت گوشی های سامسونگ Galaxy و گوشی های سونی Xperia ,سامسونگ Galaxy,سونی Xperia,قیمت گوشی, - 21:29

تبلتهایی که باید و نباید بخریم

دسته بندی : <-PostCategory->

 

از آنجایی که بحث بایدها و نبایدها در خرید بسیار است، بر آن شدیم تا یک مشاوره خرید تبلت را نیز ایجاد کنیم و در آن به سئوالات عزیزان پاسخ داده و هر چند وقت یک‌بار، تبلت‌هایی که نسبت به قیمتشان ارزش خرید دارند و آن‌هایی که چنین ارزشی را ندارند به شما معرفی کنیم. پس قبل از خواندن این مطلب اول از همه به تاریخ آپدیت آن نگاه کنید و اگر سوالی هم درباره خرید تبلت دارید در همین جا مطرح کنید.

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

در ادامه...

 


 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده: issa_hachmei | دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:تبلتهایی که باید و نباید بخریم,تبلت,, - 16:38

گوشیهایی که باید و نباید بخریم

دسته بندی : <-PostCategory->

 

شرایط این روزهای بازار کشور ما آن‌قدر نوسان دارد که نمی‌توان بر روی هیچ چیزی به طور قطع و به خصوص دراز مدت حساب باز کرد. حال ما قصد داریم از این به بعد به شما پیشنهاد خرید ۴ گوشی تلفن همراه که نسبت به قیمتشان ارزش دارند (با توجه به لیست قیمت) را بدهیم و ۴ مدلی که زیادی گران هستند را هم معرفی کنیم تا فعلا از آن‌ها دوری کنید! البته به خاطر نوسانات زیاد، ممکن است جابه‌جایی‌هایی در این لیست و با گذشت زمان رخ دهد، پس اگر قصد خرید دارید، حتما به تاریخ آخرین پیشنهاد ما (تاریخ به روز رسانی مطلب) توجه کنید! هر سئوالی هم در این باره دارید، مطرح کنید تا بسته به علاقه و شرایط مدنظرتان، بهترین گزینه‌ها را برایتان معرفی کنیم.

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

در ادامه...



 


برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده: issa_hachmei | دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:گوشیهایی که باید و نباید بخریم,مشاوره, - 16:35

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

آرشیو

لینکستان


  • "

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تیک شارژ و آدرس WwW.E-Ch.LxB.Ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نویسندگان

درباره ما